Pristatymo informacija
Prekės pristatomos šiais būdais:
Omniva paštomatai. Pasirinkę šį būdą, prekes iš Omniva paštomato galėsite atsiimti bet kuriuo paros metu. Jei nutiktų taip, kad paėmus prekes, pastebėsite, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, nedelsiant kreipkitės į mus. Stengiamės Jūsų užsakymus vykdyti kuo greičiau ir iškilus nesklandumams su pristatymu, įsipareigojame susisiekti su pristatymo įmone bei bendradarbiauti ieškant efektyviausio sprendimo. Prašome atkreipti dėmesį į nurodytą prekės pristatymo terminą ir kreiptis į mus tuo atveju, jeigu yra praėjusios 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos. Keičiant prekę (es), už pristatymą moka pirkėjas. Užsakydami prekes nurodykite konkrečią pristatymo vietą ir asmenį, kuris priims prekes. Prekes priima jas užsakantis asmuo ir tik tuo atveju, kai pats (-i) prekių atsiimti negali, nurodo jas atsiimantį asmenį. Jei mums apie tai nepranešama, kliento teisės reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui yra nepriimamos.
Grąžinimo informacija
SUTARTIES ATSISAKYMAS, PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:
kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos, jei ji buvo išduota, ir pan.);
kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais. Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeistos jų pakuotės ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju ir elektroninio pašto adresu info@sherevinda.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį.
Savanorių pr. 178A, Vilnius
+370 689 51 197
@ 2024 E V I N D A. Copy rights.
info@evinda.lt







